Samsung P960 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung P960 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jovon 08-05-2009
Geschreven voor: Samsung P960 zwart

De telefoon voelt degelijk en stevig aan. bediening is erg simpel, en het geluid tijdens bellen zeer goed.Ook mp-3 geeft een goed geluid op de telefoon.Ik eerst liever een Nokia gehad, maar heb deze tweedehandsen simlockvrij op de kop kunnen tikken en nog geen moment spijt.Ik kan alleen de tv functie niet uit testen omdat ik daar geen abonnement op heb.

Nono 19-02-2009
Geschreven voor: Samsung P960 zwart

Ben sinds kort in het bezit van de P960 en moet zeggen dat het een heel mooi telefoontje is.

Opie mobiel tv van kpn is perfect. Scherp beeld en is ideaal voor bijvoorbeeld in de trein.

Accu gaat ook lekker lang mee en voor de rest is de telefoon makkelijk in de omgang.

Zeker de moeite waard om aan te schaffen.

Japiooh 27-10-2008
Geschreven voor: Samsung P960 zwart

Heel fijn apparaat. TV is goed als het apparaat niet teveel beweegt. Mooi. Makkelijk in gebruik. Meegeleverde software werkt perfect en na Update-synchronisatie Outlook mogelijk!

elha 06-09-2008
Geschreven voor: Samsung P960 zwart

tv gebruik in de auto buiten de randstad valt erg tegen. hele stukken in nederland geen ontvangst. Indien er wel ontvangst is prima beeld , zeer scherp. Kpn is wel erg optimistisch over de ontvangst. samsung is een prima toestel, makkelijk in het gebruik en duidelijk af te lezen teksten

Henk1973 27-06-2008
Geschreven voor: Samsung P960 zwart

Ben helemaal tevreden over dit toestel, heb `m nu een dikke week. Ook mijn abbonement gaat pas over anderhalve maand in, maar 1 telefoontje naar KPN en ik kan wel tv kijken. Hadden ze me ook al beloofd in de winkel. Gewoon een kwestie van aanvinken daar en je kunt alvast kijken zonder dat je abonement is ingegaan.

Rogier van Wegberg 13-06-2008
Geschreven voor: Samsung P960 zwart

Ik ben erg blij met deze telefoon.Hij is eenvoudig, intuitief.De tv kwaliteit is schitterend!Ik zou helemaal blij zijn als ik de agenda kon syncen met ical in mijn macbook pro.Ik heb mijn nokia e90 weggedaan voor deze.

angelalovesdogs 12-06-2008
Geschreven voor: Samsung P960 zwart

Mooi toestel, scherp beeld en prima geluid

Ruud0001 08-06-2008
Geschreven voor: Samsung P960 zwart

Ik heb het toestel 2 dagen in bezit.
Het is een mooi toestel met groot display en grote toetsen.
Het enige wat mij tegenvalt, is dat ik pas over 3 maanden tv kan kijken.
Dit omdat ik het toestel aangeschaft heb met nummerbehoud en het KPN abonnement pas over 3 maanden ingaat als mijn andere abonnement afgelopen is.